Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

TO PAY HIS RESPECTS


6 σχόλια:

  1. Αυτή η "ανάγλυφη" αντίστροφη μέτρηση στο αριστερό μέρος της πλώρης, σε συνδυασμό με τη σκυμμένη ραχοκοκκαλιά της ανθρώπινης φιγούρας, με κάνει να αναρωτιέμαι: "Ποιος πλησιάζει ποιον";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο το σκάφος όσο και η ανθρώπινη φιγούρα είναι γέρικα σκαριά με την ίδια προδιαγεγραμμένη μοίρα.
      Και το γνωρίζουν και οι δύο. . . !

      Διαγραφή
  2. Γεια σου ρε καλλιτέχνη!!! Υποκλίνομαι!!!

    (με μια μικρή ένσταση, όσον αφορά τους αγγλόφωνους τίτλους. Αν δεν υπάρχει βέβαια κάποιος λόγος που το κάνεις αυτό... νομίζω ότι οι τίτλοι έχουν τη δική τους συμμετοχή & σημασία και στη συγκεκριμένη περίπτωση, η δουλειά σου αδικείται απ' τον τίτλο. Ταπεινή μου γνώμη εκφράζω ε;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο για τους Αγγλόφωνους τίτλους, αλλά οι φωτογραφίες είναι για αποστολή στο εξωτερικό και είναι εξαιρετικά άβολο να διατηρώ δύο αρχεία μόνο και μόνο για να έχω τίτλους σε δύο γλώσσες ή ένα αρχείο όπου πρέπει ν'αλλάζω τον τίτλο ανάλογα με το πού το στέλνω.
      Σ'ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!

      Διαγραφή
    2. Το φαντάστηκα! Αξίζει λοιπόν αυτή η μικρή θυσία, αφού το έργο σου ταξιδεύει... Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση Δημήτρη.

      Διαγραφή
    3. Εγώ σ'ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία γι'αυτή τη διευκρίνιση!

      Διαγραφή